Tukar lagi..

...besar kemungkinannya!.

Kadang rasa sakit hati jugak bila kita tak dapat berita yang penting yang mungkin melibatkan kita! Kita dapat tahu secara tak sengaja..kira berita tak rasmilah. Di dalam emel yang dihantar oleh salah seorang lecturer berkenaan database journal yang dia nak syorkan supaya uni beli, Prof. bincang pasal approval dari academic VP dan dia kata Jawatan VP academic dah diberi kepada Prof. K. Hah terkejut teman wehh...Prof. tu agak lembab( nak tangkap apa yg teman ajo pasal nak guna database) but quite baik hati dan lurus bendul ..ehehhehe ( jahatnyer aku). Adehlahh agak2 library ni pun akan di bawah jagaan dia juga ke? Oh!!! Noooo. Pleasee...kita kalau boleh tak nakk. ( tapi mana boleh tolak..huhuhu)



Masalahnya ( masalah ke? ), tak pernah bekerjasama dgn dia ni ..biasa setakat jumpa dalam meeting dan bual biasa2 jer. Adehh...seriau memikir susah ke agaknyer kalau betul dia jadi bos baru. Hishh..mana lagi nak bincang pasal benda2 yg aku nak buat tahun ni ...boleh ke dia bertolak ansur macam bos yg ada sekarang ini? Selama 16 tahun ni ...dah 4 org bos dah bertukar..so yang ke 4 inilah yang paling kita rasa selesa.



Huwaaaa...projek ubahsuai library dah tertangguh setahun lebih, kalau dia ambik alih, boleh ke dia handle, atau nak ke dia teruskan?? Walau orang kata hidup berubah...memanglah berubah tapi berubah kepada buruk ke baik? itu yg kita khuatirkan. Iskk iskkk...teman hanya mampu mengeluh dan buat jer apa yg termampu dan tawakal jer laa ( dgn harapan bos tak bertukar..uhuks..sedihhh)

Comments

Tie said…
Hai zue....

Awal tahun dah ada problem??

He he...sabor dan tawakal je laaa..

Mungkin segala yang berlaku ada hikmah di sebaliknya... :)
Juezura said…
Kak Tie-->Masalah nak dtg tak kira masa kak tie..ehehhe. InsyaAllah harap yg terbaik jer.
azlishukri said…
sabar. semoga sukses selalu.
Juezura said…
Azli Shukri-->Terima kasih dgn nasihat yang diberi.

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah