Tuesday, November 30, 2010

Kereta oh kereta

Selepas 5 thn awak buat perangai. Kenapa awak buat saya macam ini ?
Saya sedih awak! Kurang la duit saya kerana awak hari ini. Tak
mengapalah.,asalkan awak tak meragam. Saya doa2 jgnlah awak sakit
lagi. Minggu depan saya bawak awak buat rutin checkup tau, so sure
awak dpt ubat2 yg awak biasa dpt yer. Huhuhu keretaku buah hatiku,
tanpa dirimu patah kaki la alamatnya. Please yer awak, jgn susahkan
saya ye.

Sunday, November 07, 2010

Nasyirat Nu'man ..anak saudaraku yg hensem pakai jubah. 3 hari lagi dah keluar keputusan UPSR..moga2 Nasyirat berjaya kekalkan kejayaan masa percubaan. InsyaALLAH Ameen.

Saturday, November 06, 2010

Serba salah

Kenapa tak bgtau awal! Deme dah tau dari awal kot...isk tak tau le nak
kata cam mana. Kalau org dah tak nak bgtau tak ngapa ..jgn bgtau
terus. Kdg terasa juga..bila perlu je ingat kat kami... Tp tak baik
buruk sangka kan? Redha je la. Saper yg nipu dan aniaya teman dan mak
tu, moga Allah beri balasan setimpal. Ameen.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin