Friday, October 15, 2004

Cerita di petang Jumaat

Hari ini, aku merasa malu sekali lagi kerana terlupa yang dia dah terbiasa tak mahu dihubungi oleh sesiapapun. Lain kali tak nak dah sms kat dia kalau tak perlu..melainkan dia yang sms dulu . Tapi kekadang aku ni degil ...bila dah teringat...tangan dok sibuk hantar sms . Bukan apa pun...tanya khabar jer tapi kalau dah dia tak suka, aku kena beringat la.

Aku menangis bila terbaca satu artikel di dlm blog dia. Dia sayang aku tapi takut dan tak tahu macam mana nak teruskan katanya. Aku tidak berhak utk mengajar dia . Biarlah masa menentukan. Aku masih ingat, dia pernah cakap..jangan berharap sangat, aku masih cuba utk berhenti mengharap.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin