Kelmarin telah berlalu...

Cerita duka minggu lepas masih di ingatan. Akukah yang bodoh kerana tidak dapat melihat lebih awal segala penipuan atau dia sengaja memperbodohkan aku. Arghh!!!sakitnya hati...tiada sedih di dalam hati kerana aku telah lama membunuh rasa sayangku terhadapnya . Namun setelah aku belajar menganggapnya sebagai kawan..kenapa dia tidak mahu berterus terang ..mengapa??

Aku masih disini ...berdiri ..berlari ..jatuh namun terus gagah berdiri semula ..walaupun merangkak.

Namun aku takut untuk menerima seorang insan bernama lelaki yang tidak ada kepastian akan dirinya menjadi temanku...

Aku terlalu hodoh ?? mungkin..tapi ada yang lebih hodoh dariku mendapat jodoh...persoalan yang tidak terjawab...

Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah