Thursday, April 06, 2006

Mengapa...kenapa..

Abah..

Hari ni Ju kena marah lagi. Sedih betul pulak petang ni. Terasa kesunyian yang amat. Terasa bodoh ...apasal aku buat silap? tapi biasanya dia tak kisah pun kalau aku submit proposal cam tu. Byk lak soal dia ...

Kalau dia nak benda2 tu semua ..cakap jer la ..ni putar belit. Sakitnya hati...

Airmata mengalir lagi...mujur mak tak perasan masa dia telefon mintak belikan Linda spagetti.

Bila dapat tahu Shah tipu Ju selama nipun Ju tak nangis ..tapi bila bab kerja ni ...rasa frust sgt.

Tak ada sesiapa pun nak Ju luah..cuma kat kengkawan siber jer abah. Itupun suami orang ...takut Ju.Tapi apalah yg depa boleh buat selain nasihat bersabar jer. Adik-adik yg lain kat room KA tu pun suruh kita bersabar abah. Sabar memang sabar abah tapi dah menangis ni ada lah lega sikit. Agaknyer sebab selama ni Ju pendam airmata ni ..bila kena marah cam ni ..senang sangat air mata tumpah.

Abah...

Mak, adik, menantu abah dan cucu-cucu abah yang dah nak masuk 4 org tu semua sihat . Ju jer yg masih cam ni abah. Masih keseorangan.

Ju terfikir nak berhenti kerja abah tapi nak buat apa pulak kalau tak kerja. Saper nak tolong bayar duit rumah..duit kereta??

Nak buat bisnes pun Ju tak berani.Kekadang rasa nak sangat bisness tapi takut ...nanti famili tak sokong ...

Okey abah...Ju nak solat maghrib dulu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin