Apa hadiah harijadi yang unik?

Saya memang lemah bab2 memilih hadiah ni..maklumlah sebab selalu sangat beli dan terima (baca: jarang-jarang ) ehehehe. Boleh dikira berapa kali saya terima hadiah harijadi tapi saya memang pernah beli untuk anak2 saudara.


Almaklumlah..siapalah saya yang orang nak belikan hadiah masa birthday...ahahahha. Pernah sekali saya dapat hadiah dari kawan blog yang saya tak pernah jumpa, seorang dari Brunei dan seorang lagi dari PJ. Saya dapat sepotong kek dari seorang dak ofis saya , Dee masa hari jadi saya bulan Mac yg lepas. Alhamdulillah.

Apapun sebenarnya niat saya menulis pasal hadiah birthday ni sebab harijadi mak saya akan tiba pada 17/7/2011 ini. Sebelum2 ni ada juga belikan hadiah macam baju, kain, kek, rantai tangan dan juga rantai leher. Tapi apa agaknya hadiah yang bukan 'normal' dan 'biasa' seperti yang saya sebutkan di atas ini. Hmmm...something extra ordinary kut....tapi ada sesiapa yang nak bagi idea?

Kebetulan 17/7, saya akan bekerja, so mungkin malam boleh makan bersama tapi lebih meriah kalau saya beli kek dan makan dgn cucu2...itu memang dah pernah buat...tapi apa lagi yg boleh saya buat untuk buat mak saya lebih gembira??

Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah