Terkilankah saya...

...Apabila terasa tidak diingati...tidak dihargai? kenapa orang lain mendapat perhatian tapi saudara sendiri tidak ada apa2pun.. Orang lain dapat jajan tapi sedara sendiri hampeh. Mungkinkah sebab dah disebabkan kita dah sedara...tak payahlah dapat buahtangan walau sekecil zarahpun? hmm entahlah...saya tahu saya tak sepatutnya ada rasa yang sebegini tapi saya manusia biasa yang punya hati dan perasaan. Saya memang tak mengharap tapi tetap terasa ...sampainya hati

Walau saya sentiasa cuba menafikan tapi seringkali kemesraan itu tidak ada diwajahnya apabila berhadapan. Saya seorang saja yang selalu buat dek ..buat muka tebal ...cuba bermuka manis, berbuat baik sebab saya memang ikhlas tapi orang tak suka ...dari dulu lagi tak suka kut tapi kadangkala terasa elok pulak layanannya...kadang konfius laa kita ni...

Ignore jer? ...buat cam biasa? Memang itu yang sepatutnya yang saya kena buat...saya harap apa yg rasa tentang dia semuanya salah..yang dia memang tak ada niat buruk ...cuma memang dia tak sensitif terhadap kami.

Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah