Monday, August 22, 2011

Baju raya??

Baju raya saya belum siap...huhuhu ...silap2 haribulan..teman pakai baju lama jer...ahahahha. Tak kisah laa ..a.da jubah yg beli kat Mekah tahun lepas belum pakai..so itupun boleh kira baju baru jugaklaa...ihiks. Yang penting dapat bersama-sama keluarga tercinta ..betul tak?

Dalam hati masih berharap cik kak kat kg tu..tailor tu dapat siapkan baju teman, baju mak teman dan juga baju iqa yg kami dah hantar sejak hampir 2 bulan lepas tu akan siap sebelum hujung minggu ni.Kelakarnyha saya dah lupa kaler kain yg saya haantar buat baju...muahahahha,,,sehelai tu ingat2 kaler merah ada biru2 sikit...ciss..lupa pulak nak potong sikit kain tu utk contoh beli tudung...ihiks..

Moga baju saya siap untuk raya ni...Amin.

2 comments:

cinta cukulet said...

saya dah siap dua pasang. Ada lagi dua. Tiap2 tahun pun mak jahitkan. free of charge ehehehe

Kak Zue said...

huwaaaaa tak aci...uhukss jeles ni..untung ada mak yang pandai jahit baju...mujur ler dia utamakan baju anak dia ek...ahahha kut dia ambik upah mahu tak siap jugak baju anak sendiri..ihiks ..apapn selamat hari raya CC....

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin