Doa buat Nu'aim


Salam buat semua.kak long tak dpt cerita panjang kali ini.Kak Long cuma nak
bagitahu yg anak sedara yg ke 4 Muhammad Nu'aim demam dan skrg berada hospital pantai.dlm masa 3 bulan ini kali ke 2 dia demam. Mungkin ada di antara kawan2 yang ingat dlm entri awal Februari , ada kak long ceritakan kes Nu'aim demam.

Semalam kak long demam tp kuatkan semangat pasal jaga 3 org anak sedara yg sekolah. Mak kak long di hospital sejak hari sabtu dan baru balik Isnin malam. Mak boleh balik sebab mama Nu'aim dah balik ptg semalam dari Indonesia. Hari ahad lepas kak long pergi ziarah dan kesian dan sedih tengok tangan dia berbalut utk saluran "drip" dan dia asyik menangis, tak nak duduk dalam bilik, jenuhlah abah dgn Opah bergilir dokong dia ke hulu ke hilir di kawasan wad 3c tu. Kak Long mohon,tolong doakan utk nu'aim yer..semoga dia cepat sembuh.

Mak Long dan abang2 serta kakak Dini rindu dengan gelak tawa dan kenakalan Nu'aim.

latest update: Nu'aim telah keluar dari hospital dan telah selamat sampai di rumah tghari 14 Mei 2008 setelah berada di hospital selama 4 hari. Terima kasih buat semua yang mendoakan.

Comments

Noushy Syah said…
Sorry to hear your nephew is sick again...harap Nu'aim sembuh segera yea kak Long....

Kita doakan bersama ok?

Take care.
natrah said…
Kak long,

this is the 2nd time kan nuaim dpt febrile fit...errr sawan masa demam?harap2 tak lama sawan dia tu..takut penyakit lain jer..setakat sawan sbb demam it's ok....so what is the cause of his fever? harap2 dia akan cepat sembuh and back to his normal life takkyah dok hospital...mmg peri jg budak kat spital kan...nak nak yg meragam sbb tak sihat badan dia tu...alahaiii..takpe sabar ye kak long...
♥~ir@~♥ said…
alhamdulillah ank sedare kaklong dah kuar hospital

smoga dia cepat sembuh
Juezura said…
Noushy, Natrah, Ira --> terima kasih yer. Alhamdulillah Nu'aim okey. darah semua okey ..cuma suhu badan dia sensitif..cepat naik dan sebab tu senang dapat febrile fits tu.

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah