Monday, February 08, 2010

Macam mana

Agak-agak susah tak nak menyesuaikan diri kalau kita berhenti kerja dan duduk di rumah menguruskan famili? Itupun kalau keadaan kewangan mengizinkan yer tak? kalau tak ada duit macam mana nak berhenti kerja...eheheh

6 comments:

zue said...

sy pun selalu brfikiran mcm kak long juga. rasa dah lama benar kerja.

klu cek abg boleh bagi kita apa yg kita terima gaji tiap2 bulan...kan best. ni kenalah kerja smpai pencen hu3.

BEiB said...

hmm....umur muda lagi dah nak berhenti kerja?
saya nak juga berhenti kerja, bila gomen dah tak mau saya nanti...heheh

Rumah Kuning said...

seronoknya kalau dpt pencen awal. bila le nak kaya.... baru le dpt pencen

Kak Zue said...

zue-->itula zue...dah rasa penat ulang alik pegi kerja...kena marah dan memarahi...menahan sabo lagi..adehh

Kak Zue said...

Beib-->keje gomen tak mengapa ler ...tunggu pencen jer...ehehe

Kak Zue said...

rumah kuning-->cikgu...itula..nak berhenti tak ada sapa nak tolong bagi duit nak sara diri ..huhuhu nak bisnes tak da kekuatan lagi ni..

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin