Thursday, May 18, 2006

Ada apa lagi??

Hari ni aku tinggalkan henpon kat ofis masa pegi makan. Balik dari makan, tengok ada sms dari nombor telefon S yg lama. Mesejnya suruh telefon dia. Hmmm...dah pasti bukan dia..mesti anak dia yang buat cam tu sebab nak test aku contact papa dia lagi kut. Sudah -sudah la..apa lagi yg dia nak dari aku???

Dah la 2-3 hari ni kepala pening ..mata pulak sembab..ada jer dugaan yang mendatang. Aku pujuk hati..sabarlah yer!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin