Tuesday, December 11, 2007

Cuti @ Cameron Highlands



huhuhu jinak Ooo rama2 ni..ahaks

Kak Long agak sibuk sejak balik dari bercuti. Sepanjang di Cameron Highlands, boleh dikatakan sepanjang masa hujan.Oleh sebab itu cuaca di sana sejuk dan angin bertiup kencang...cuaca adalah lembap secara keseluruhannya. Dalam hujan gerimis dan di antara waktu2 yang tidak hujan itulah kami sempat juga jalan2 di sana. Inilah sebahagian Gambar-gambar di Cameron Highlands ,sila klik di sini

Nasyirat nak manja dgn Opah ler tu..ehehhe

mak kak long bersama Nurdini, Nabil dan Nu'aim

Macam-macam jenis teh Boh ada kat sini...


12 comments:

Noushy Syah said...

Seem like you have a good time..I'm glad you did!

Hopefully now you're more focus on work,after all that's part of our lives rite?

Take care Kak Long..keep smiling!

Zura@Kak Long said...

Noushy-->yes. it was a memorable holiday. Walaupun cuaca lembab..ehehe. Yeap..more works to be done b4 end of the year.

aria ayumi said...

eheh. elok je rama2 tu posing atas tgn kak long :D

muadzlife said...

salam kenal..
sonoknya dapat bercuti...

mama ranggie said...

wah...seronoknye kak long g sana...sejuk kan?bestnye kalo dpt g sana...

Zura@Kak Long said...

Diya-->kak long yang paksa rerama tu duk atas tangan .. tp dia kesejukan kut sebab tu dia diam jer tk terbang..eheheh.

Zura@Kak Long said...

Muadzlife-->salam kenal jugak buat muadz. Terima kasih kerana singgah ke simfoni hati :-). Cuti utk rehatkan minda.

Zura@Kak Long said...

Eira-->memang sejukkkk terutama semasa hujan dan selepas hujan :-)

arsaili said...

wahhh seronoknya kak long...moga cuti2 sebegini bole ilangkan stress

Zura@Kak Long said...

arsaili-->memang seronok kalau pergi bercuti ni arsaili. Ilang stress masa tu jer laa ..eeheh balik ke ofis dah mula ada stress lagik :-)

mad.redo1 said...

woah, my prayers did come true, you did have a memorable trip to the highlands... now to pray that I would have a memorable trip too to the highlands in future... hehehe...

Zura@Kak Long said...

mad redo1-->InsyaAllah, you will have a memorable trip to the highlands..pergi cepat2 laa ...ekekek next cuti sekolah kut..ihiks kak long nak pergi lagi laa ...ehehehe

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin