Thursday, January 29, 2009

Happy 600th Entries


Ini adalah entri yang ke 600. Kalau tulis novel , sehelai sehari , dah tebal novel tu ..ahaks. Semangat blogging pun suam2 kuku, bila dah sampai entri ke 600 tu..hmm kira okey la kan?? kan?? ahahah ( macamlah ada orang yang peduli).


Sepatutnya entri ke 600 dah tiba masa cuti CNY tapi bila hantar entri bergambar menggunakan mms tak masuk pulak ke blog....so sabo jer ler laa..ahaks. Alhamdulillah harap2nya bolehlah entri sampai ke 1000..bila?? tak tahu la lagi...kut panjang umur, adalah nanti.

4 comments:

en_me said...

tahniah.. moga panas hingga ke petang.. ehehe, salammmz dr me dikejauhannns

MiSzEniGmA said...

congrates kak zue..try2 la tulis novel..hehe

Kak Zue said...

Me-->Walau hujan ditengahari, berpayungla kita kalau nak blogging ..ahaks. Thanks en_me

Kak Zue said...

Nurul-->Thanks. Itula ada angan2 nak tulis novel tapi apakan daya..ehehe belum kesampaian.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin