Tuesday, July 14, 2009

Musykil juga..

Muahahahha...rasanya setelah beberapa kali tuko cat rumah ni...kali ini tidak ada sesiapa yang menegur!! ahahahha dah jadi halimunankah blog ini atau deme semua dah tak heran? ekekekke rasanya deme tak kuasa nak mengomen pasal buruk beno kaler rumah ni kut...ahaks. Apa-apapun teman musykil jugaler..ndak ler jugak tahu boleh ke kengkawan yg singgah ni membaca citer mengarut teman? kut2 silau ke mata deme memandang? coba bagitahu teman yer?

7 comments:

en_me said...

salam akak long itteww.. blog bukanlarr hakmilik kekalls.. ehehe

Ainil said...

salam. kak zu, ok je kaler ni. cantik je.

Kak Zue said...

en_me---> saya sedar siapa saya..dan saya sedar blog ini hanya pinjaman...ahaks

Kak Zue said...

Ainil--> Terima kasih dgn komen anda :)

Kak Long said...

Kak Zue,
Kak Long suka warna ni. Bunga-bunga kat atas tu lebih meriah dan boleh membangkitkan kemeriahan dalam jiwa.

Kak Zue said...

kak long-->Terima kasih kerana menyukai warna yang dipilih. Memang tujuan bunga2 tu sebagai penyeri dan memeriahkan suasana :-)

cikgu panji said...

kak zue, ok je colour ni. takde silau mata.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin