Monday, October 30, 2006

Raya oh Raya

Malam raya pertama, adik dgn anak2 main mercun dengan bunga api.Ihiks ....abah depa pun nak lepas gian main mercun cam kami main dgn arwah dulu

Photobucket - Video and Image Hosting

nampak tak lampu kat belakang tu ...ehehe itula lampu panjut yg kak long pacak dgn bantuan Ieqa dan mak tp tk ada org teringat nak ambik gambo masa tu ..ahaks

Photobucket - Video and Image Hosting
sorry ler..gambo dgn henpon maner nak terang sgt...ehehehe
Photobucket - Video and Image Hosting
Hujan lebat turun mencurah2 dari petang sehingga malam raya pertama. Akibatnya sebelum tgh malam tu air naik di sekeliling rumah. Gambo ni kak long ambik pada hari raya ke 2.
Photobucket - Video and Image Hosting
Yang bawah ni pulak gambo rumah semasa kak long dah ready dlm kereta nak balik ke semenyih. Air di sekeliling ruma hdah surut tapi air di parit masih penuh.
Photobucket - Video and Image Hosting

2 comments:

Abang Long said...

gambar titi @ jambatan itu benar - benar meruntun jiwa ... hampir sama dengan lokasi tempat tinggal bapa saudara abang long di Titi Serong / Parit Buntar .... dah 25 tahun tak jejak tempat tu .... bila dikenang, jiwa meronta - ronta ... "tempat jatuh lagi dikenang".

zura said...

Betul cakap abg long. Titi rumah kak long ni dah nazak keadaannya, dah banyak berjasa dan kalau ada rezeki lebih nak di ubah ke titi konkrit. Hanya gambar menjadi kenangan.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin