Wednesday, June 04, 2008

Bestnyer kalau sekolah cuti ajer....


...tapi ini adalah satu impian yang tak mungkin terjadi kecuali kalau tinggal dan bekerja kat kawasan yang tak ada sekolah dan tak ada orang hantar anak ke sekolah kut ...ehehehhe. Tapi betullah...kalau cuti sekolah ajer,jalanraya tak sesak. Cepat ajer sampai ke tempat kerja. Betul tak kawan-kawan? ehehehhe betulkan? perjalanan tak tersekat2...lancar ajer. Minggu depan dah mula lagilah mimpi ngeri di awal pagi mahupun di petang hari ketika budak2 nak pergi sekolah dan balik sekolah. Ada 2 hari lagi untuk kita menikmati perjalanan tanpa kesesakan jalanraya di antara pukul 6.30-7.30 pagi. Rancang perjalanan anda...biar awal jangan lewat. Ihikss..

2 comments:

CIKGU PANJI said...

kak long, cikgu pun suka jugak kalau semedang je citi sekolah. hehe... dgn syarat gaji dapat.

KZue said...

hahahha cikgu...tak aci gitu. cikgu dah byk cuti dah..cukup ler tu..ahaks.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin