Eh..eh silap orang ke?

Ini anak saya. Aikk...ehehe cuti empat hari dah ada anak? ahaks! Gurau ajer... sebenarnya kak long tak kenal pun budak ini . Hari Sabtu yang lepas, semasa sedang menunggu mak yang ketika itu berada di dalam pusat rawatan homoepathy di Bangi, tetiba ajer budak ini pegang lutut kak long dan terus bersandar kat tepi kaki kak long sambil perhati budak2 lain bermain. Ahahaha sebelum itu dia main dengan abang dia dan mak dia pulak duduk sebelah kak long. Eheheh ini kes silap orang la ni. Kak Long diamkan ajer sebab nanti bila di tegur takut dia menangis pulak.

Last-last dia perasan dan berpaling ( tgk gambar atas) bila ayah dia sampai dan gelakkan dia. Eheheh sempat kak long ambik gambar ini ..muka dia macam konfius tapi dia cool...tak terus lari bila perasan yang dia pegang bukan mak dia . Insiden yang cute!!! .

Ahaks lebih cute kut kalau mamat hensem yang silap duduk sebelah kut2 ingat kita ni mak we dia...akakakaka. isk iskk silap2 kena baling dgn kasut dgn awek dia kalau pakwe dia buat silap macam budak kecik ni buat kan?? ahahahaha.

Comments

Abang Long said…
Banyak cerita drama Melayu, beginilah kisahnya.
Anonymous said…
Nasib baik tersilap mak . Klu bapak dia yg tersilap bini mcm mana lak? Hahahaha.....
Anonymous said…
Abang Long-->tak kira drama melayu ke apa...pasti ada kisah sebegini :-)
Anonymous said…
Ila-->Ahahahha kalau bapak budak yang buat silap ..." no comment" ekekeke

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah