Haruskah...

Haruskah aku menunggu dan terus menunggu , menanti ucapan sayang dari dia? Berat hati ku untuk mengiyakan hati kecil ku yg berkata ..."jgn la mengharap dari dia" dia jugak sama seperti yang lain...tak mahu komitmen tapi sekadar teman biasa.

Sekali ku berterus -terang...dia dah menolak... tak mungkin aku mahu bertanya lagi. Tapi mengapa aku masih terus berkawan dgn nya ? kalau dulu, sekali hati ku di sakiti..aku akan terus berdendam ..tak mahu lagi ambil tahu ...biarkan laa . Mengapa dengan dia , aku masih terus berharap..haruskah aku memutuskan ? atau haruskah aku meneruskan selagi aku masih bersendirian? Mungkin juga...tapi hati ini begitu payah utk di dekati selagi dia masih ada di sini....

Ya Allah...tunjukkan aku ke jalan yang Engkau redhai dan aku dapat membuat pilihan .Amin.


Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah