Isnin yang suram

Assalamualaikum

Malas sungguh nak datang kerja hari ni . Dalam malas -malas tu sampai ofis awal jugak ..belum kul 9. Hari ni, Ju dah buat salah di jalanraya . Ni yg risau semacam jer ni. Tak tahu la..sama ada kereta aku yg sondol kereta depan tu atau kereta dia yg mengundur ke belakang. Driver tu tak pulak tunjuk dia nak berhenti dan tengok kereta dia. Dalam kesesakan di pekan semenyih tu, aku tengok pun tak ada nampak calar apa pun kat kereta dia.. so akupun laju jer ...sekali tu aku nampak dia berhenti la pulak. No choice, aku dah jauh ke hadapan...Ya Allah..mintak2 laa dia tak report polis ke apa ke.. Kalau dia track no kereta aku..boleh laa dia call aku. Hari ni selera nak makan pun hilang sebab risau. Apa nak buat ni ...

Comments

Juezura said…
Apasal aku tak tukar date dgn masa hari ni dlm entry hari ni ..isk iskkk...skrg ni pukul 11.15...Isnin 16 Ogos 2004.

Oh yer ..hari ni dia jawab salam kat YM. Dia cam tahu jer , ada sedikit merajuk dan terkilan last week , bila dia senyap jer . dia kata"jangan merajuk ppulak kalau tak reply" hmmm...cam dia boleh baca fikiran lak. Anyway, Ju cuba utk tidak terlalu memikirkan pasal dia. Kalau dah kami tak ada jodoh,biarkan laa ..cuma ju harap hati ni tak merasa kesakitannya.

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah