Kerinduan...

Ntah mengapa sejak minggu lepas setelah aku mengetahui kak J masih di tempat yang sama semenjak kali terakhir ku bertemu dengannya, aku sering teringat kepada abg F. maklumlah..kak J yang tahu pasal aku dgn abg F.

Rasa sayang dan cinta yang tak kesampaian ...setelah sekian lama , aku masih tidak dapat melupakan abg. Kenapa agaknya? sedangkan dia aku pasti tidak langsung mengingati diri ini. Dia sedang berbahagia dgn keluarganya.

Aku masih menyimpan jambangan ros merah yang dihantar melalui florist kepada ku sejak 3 tahun yang lepas . Wow..dah 3 tahun ? macam baru saja ianya berlaku .

Siapalah aku...rupa tiada..harta pun tiada...hanya kasih dan sayang yang mampu ku berikan .

Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah