Sabar jer la...

Penat badan..penat otak memikir!!!...Hari ni dok turun naik tangga sebab uruskan training di computer lab. Ada jer yang tak ada!! Waaa...cam mana aku boleh lupa nak booked LCD?? last minute apply ..bila LCD sampai..training dah half way dah!!

Bukan itu jer yang aku buat silap. Kelewatan aku untuk bertanya kepada staff pasal Reactivator yang rosak bulan lepas menyebabkan boss "sound" aku malam tadi. Arghh!! apasal ler yang back up reactivator pun rosak gak masa ni?? Adehh....apa la nasib malang bertimpa2. Sabar jer laa...

Dah tu ni tadi...tengah nak luah rasa kat sini..ada lak sms dari anak mamat tu ..apa lagi laa yang dia nak dari aku?? dia kata nak chat , nak mintak tolong bla bla ..mintak email....apa kes ni?? arghh malas nak layan ...

Bawak diri ler dulu...sabar laa hati..

Comments

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah