Friday, August 04, 2006

Macam-macam ada

dah laa busy ..tambah geram..marah...bila org soal...life cam mana?? dah kawin ke belum....wehhh tak ada benda lain ke nak tanya. Apa punyer org la ni ...asyik-asyik benda tu yg dia tanya. Kalau dah kawin...aku bagitahu dia ler ...takkan aku tak antar sms ke email ke ...arghhhh!!! sorry arrr guys and gals ..kak long tgh bengang ni ....
Kalau org tu baca..sorry la ...soalan awak tu soalan yg saya rasa tak perlu awak soal kat saya setiap kali awak online .

2 comments:

Mersik said...

Huh ! sapa tu..sapa yg sibuk2 jaga tepi kain oang ?..Nih dah kira masuk dalam kain nih. Apasal sibuk2..ingat senang ke nak kahwin2 nih..uishh geram gak nih ushh ushhh...gegeggege..

INgat kite nih selebriti ke hapa . Sendiri punya badan , sendiri punya suka aa..nak kahwin bila..esok lusa ka..tulat tungging..tonggang langgang ..grrr

( Tetiba lak tergeram sama ..hik hik alahaiii..)

zura said...

ehehehh ...adehh pokcik ikut sama geram ek?? meh meh sama geram meh. Ada la sorang manusia tu dok tanya..heran betul..kalau kata nak ajak kawin..tk gak...akkakakak.adeh...kesian aku

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin