Busy as a Bee


Hari ini Kak Long kena interview 4 orang calon penolong pegawai perpustakaan dan seorang pembantu perpustakaan untuk kampus cawangan di Kuala Trengganu. HRD telah membuat sedikit kesilapan kerana tidak meletakkan jawatan ini di dalam iklan "walk-in interview" yang telah dijalan beberapa minggu yang lepas di Kuala Trengganu. Saja jer tak nak bagi kak Long pergi Trengganu la tu ..ihiks . Apa-apapun kalau Kak Long tak sempat ziarah blog kengkawan hari ini, maaf dipohon.

Ada sesiapa yang berminat untuk menjadi salah seorang kerabat kerja di tempat Kak Long bekerja ini, sila hantarkan resume. Peluang masih terbuka untuk jawatan pembantu perpustakaan.



Comments

Anonymous said…
Kak Long..jawapan ni 10 thn lagi ade tak..rasanya kalau anak kakjie yg no 2 tu..dia mmg minat sgt..tapi masalah dia yang minat membaca..nanti tak jadi kerja.

Kita org kalau pergi holiday..mesti pergi perpustakaan negeri yg mana kita org bercuti..lepas jer...tekun la 2-3 jam
Anonymous said…
jawatan*...silap
Noushy Syah said…
aip aip..Kak LOng bz bukan macam cemut itam ke? hiks hiks...kalau cam bee tuh bz lain..lalallalala..BTW harap2 Kak Long ceria walaupun bz yea..muahhsss..
Juezura said…
ahahahah noushyyy....bz jadi kuli ratu bee !!! hua huaa
Juezura said…
Ehehehhe Jie..bagus menggalakkan anak2 membaca buku. Jawatan tetap ada ..cuma orangnyer yg bertukar kut ..eheheh ...keje kat library tak ada masa nak membaca...pinjam buku senang ler ..eheheh
Noushy Syah said…
Kak LOng...xpe xpe, setinggi mana pun kita cemua HAMBA ALLAH kan?sama aje darah yg mengalir..:p yg lain cuma dari bangsa dan keturunan lain itu aje..kan kan?

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah