Sunday, April 22, 2007

A Note of Thank You





Abang KS, Rick,Pokcik Mersik, Shunjike(Bob),Hairie,Abang Long,Sahrulia dan semua bloggers yang sudi singgah ke Simfoni Hati. Maaf kepada mereka yang tidak kak long sebutkan nama di sini.

Walaupun anda tidak meninggalkan jejak dan walaupun kak long tidak menyebut nama anda di sini, kak long tetap hargai. Walaupun kita tidak pernah bersua muka namun apa yang pasti kak long tidak akan melupai kalian semua walaupun ditakdirkan kita tidak lagi bersama di dunia siber ini.InsyaAllah..

8 comments:

sayda said...

nama sayda xde..uhuk uhuk..mentang2 la dh lama kte x blogging, dh lupe kte ek..huhu..
how's weekend?

Mersik said...

Alahaii Kak long, sedih sungguh pokcik membacanya, bagai mahi berpergian2 lama jek bunyinya. bagaimahu berjauh2 rasanya.

Takut sunggh pokcik , kalau jauh dimaya maka jauhlah jugak dihatinya.. uhuks.. uhuks..

Apa2 pun..sob.. sob.. semoga kak long tabah hati dan ceria2 selalu gitu.. alahaiii

H@iRiE said...

Apa kena ni k long...sedih jer bunyinya...isk..isk

Equilibrium said...

aik???bunga ni utk saya lagik ke??mmm...heran...heran....nama sayda x dek ke???mmmm...cuba try sayda cek nama sayda dalam senarai nama pengundi tetap cawangan Lahad Datu...kalu xdek...g register dulu k. Peace!!!

Tengkiu klong,tp besdey saya dah sepurnama lepas...xper...ucap bebyk xdek mslh...(perasan tahap tiang kapal layar!)...saya dlm mode...'kurang upaya' loni...

Hv a nice day

Zura@Kak Long said...

sayda : weekend kak long kat ofis laa ..eheheh ..Mana ada kita lupa ..tp entry yg ni utk semua lelaki2 hensem ...ahahahah. Utk sayda, everlasting rose tu ..ihiks


mersik : alahai pokcik...buat masa ni kak long menten di sini. Saja2 jer bgi entri ni utk masa hadapan.ihiks

Hairie: tgh mood melancholy kut..ihikss ...

Equil: apasal ler kurang upaya ni?? ponteng kelas lagi ke ni?? ihiks

noamee said...

saya tahu nama saya dlm senarai gakkan kak long...hihihi tkpe tak sebut tp dlm hati tetap adakan...hehehe

Zura@Kak Long said...

Noamie : alahai...ehehhe utk noamie dah ada kat entri di bawah ni hah ...everlasting rose.

K@ssim Sel@m@t said...

Zura saya gembira menjadi sebahagian teman siber zura.

ceria2 selalu.....

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin