Terima kasih Teman

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Ila..seorang sahabat maya yang masih belum kak long temui tetapi telah bermurah hati menghantar hadiah harijadi kepada kak long walaupun terlewat..eheheh. Ila..walaupun Ila tersilap tarikh ..ianya masih "surprised" buat kak long. Apatah lagi mak kak long yang kena sign borang dari posmen masa hantar parcel ke rumah semalam..ahaks. Tak sangka sungguh. Kain tu cantik...nanti dah jadi baju kurung, kak long post gambar. Kad dan bookmark tu sungguh cantik..merah jambu dan biru. Brooch comei jer ....Muahhh ...thanks so much.
Good friends are like stars...
You don't always see them,
but you know they are always there.
Ila, you're one of the beautiful stars.
Binkie Pink Star

Comments

kakLuna said…
kalau dpt hadiah mcm ni, mmg rasa terharu sgt...salam hari lahir kak long...semoga mendapat yang TERBAIK dalam apa juga usaha yang dilakukan.
Anonymous said…
Huhuhu..... terharunya kerana kak long menghargai pemberian saya yang tak seberapa utk dimasukkan ke dlm N3 blog . Senang sangat dapat berkenalan dgn kak long w/pun hanya di alam maya . Bersyukur dan berterima kasih kpd kak Anis Ayuni krn melalui bukunya saya mengenali dunia berblogging serta dapat berkenalan dgn rakan2 maya yang lain seperti kak long, abg long, mersik, dhiya, fauziah dan rakan2 yg lain . Melalui N3 dlm blog kalian, saya dapat mencari ketenangan, keseronokan, kekuatan dan semangat, motivasi serta menghilangkan tekanan serta stress yang dialami . Teruskan berblogging kerana tanpa kalian sedari kalian dapat menceriakan org spt saya . TERIMA KASIH yang tak terhingga kerana tak pernah jemu2 menulis N3 yang menarik di dalam blog . W/pun saya jarang singgah dan meninggalkan jejak tapi saya selalu ada dan sentiasa memerhati .
noushy syah said…
..bcoz you're special and lovable..


Have a nice weekend Kak Long,chill out and keep smiling.

Take care.Big hugs*
Juezura said…
Luna-->Terima kasih byk dgn doa yang diberikan. Amin :-)
Juezura said…
Ila-->pemberian walaupun sekecil manapun , amat dihargai. Terima kasih byk Ila. Muahhh.
Juezura said…
Noushy--> Big hugs 4 u :-)

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah