Yang Pastinya..


...kak long masih sibuk, semakin sibuk dan semua kawan-kawan di tempat kerja juga sibuk terutamanya 4 hari yang terakhir ini sebelum audit team dari MOE datang minggu depan. Oh tidak!!! harapnya dapatlah siap kerja2 menyusun semula buku2 tu. Apapun kalau tak siap..let them knowlah apa kerja2 yang sedang dilakukan..ye tak?? ehehehhe I am trying to pujuk myself ni..maklumlah sejak hari jumaat lepas fikiran berserabut dengan berita yang baru disampaikan oleh bos. Besar kemungkinan akan ada boss dan office mate baru yang datang dari Canada...isk iskk....seriau memikirkan hal ni dan hal2 keluarga dan hal2 diri ini yang perlu diselesaikan sebab ada yang dah tertangguh . Kalau boleh dikeluarkan apa yg ada di dalam fikiran sekarang ni tentu macam jalinan benang-benang yang berselirat...ku pendam sebuah duka!!

Comments

natrah said…
Kak long,
don't worry too much kak long...saya pun nk kena audit by SIRIM 12-14may tp saya dah ckp awal2 kat diri saya ni...buat jer setakat yg mampu...so kita jd kurang sikit stress...kalau semua rasa mcm nk buat yg terbaik..mmg jadi stress sgt2 like what was happened last year masa 1st time kena audit...so take it easy ya kak long...after all semua ni akan berlalu jugak nnti..kan?ok smile :)
Anonymous said…
mesti serabut kan?? wat keje pelan dan satu persatu k? Insyallah akan ok semuanya hehe
Noushy Syah said…
Kak LOng..we are all like big rocks in a jar...calm down,like Natrah said..take one day at a time and do what you can do....

..don't forget to smile OK? That is part of self consolation and nurturing too:)

Big hugs*
Juezura said…
Natrah, Noushy & Ein--> terima kasih dengan kata-kata semangat yang diberikan. InsyaAllah kak long boleh!! ihiks

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah