Sunday, August 30, 2009

Berita dari kampung

Salam merdeka dan selamat berpuasa. Sudah seminggu kita berpuasa dan
subuh tadi kak long menggoreng mee. Kalau kak long je memang tak rajin
masak tapi ada anak2 buah dgn adik dan adik ipar so masak le ehehe.
Berselera sikit makannya bila ramai2 bersahur. Petang ni nak masak
asam pedas ikan duri dan nasi ayam. Cadangnya nak berbuka di rumah
kakak sepupu malam ni. Muahaha tengahari dah cerita pasal makanan!
Maaf yer ehehe jangan ada yang kecur liur pulak. Selamat berpuasa ye.

6 comments:

<< s| tED| >> said...

kalau x de gambar masih ok lag kak zue.. ekekkekee

Kak Long Mawar Merah said...

sedap asam pedas tu kak long.
terbayang2 pulak!

Abang Long said...

Makan asam pedas cicah dengan roti benggali. Sedap !

Kak Zue said...

tEDl-->ehehhe kalau tengok gambar meleleh air liur yer? :-)


Abang Long--> Tak pernah pulak kak long cicah asam pedas dgn roti ..ehehe


KakLong mawarmerah--> masa puasa ni semua rasa sedap kak long..eheheh

zue said...

Kak long. klu dah ramai2 semuanya jadi sedap.
for next time tangkap le gambonya skali.

Kak Zue said...

zue--->sibuk kat kg tu tak ingat nak ambik gambo...eheheh

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin