Masalahnya...

Saya tak kisah orang nak update blog ke apa ke kat ofis tapi
seimbangkan kerja dan tingkatkan prestasi bukan ditakuk lama dan tak
ada kemajuan. Saya guna internet diofis dan saya update blog malam ni
bukan di pejabat tp dirumah dan sy blogging bukan setiap hari. Yg saya
marah sebab kerja tak jalan apa yang dibuat apabila tak ada org awasi?
Saya bukan perfect tapi sy tahu batas dan sy yg akan menjawab apabila
ada yang komplen tentang anda bukan org lain. Sy marah diri sendiri.
Saya sedaya upaya mencari jalan dan cuba mengelakkan kontrovesi
antara mereka.kadang2 saya yg tersepit sebab tak nak huru hara dan ada
masa bila sy tak nak bising sy buat sendiri. Saya yg salah ...

Comments

Diarihatiku1976 said…
saya setuju... zaman sekarang.. staff dah tak tahu erti kerja agaknya.. setiap minit chat.. kadang-kadang PAR dah Jadi mcm BOS.. mcm saya.. kat umah ler saya publish N3 panjang-panjang.. sticky mode... kalau kat opis.. nanti org kata apa plak..
Catwoman said…
Bukan salah sesiapa....cuma bila diri kurang displin, kualiti dan prestasi keje juga turut t`babit.

Sy update blog pd awal pagi dan malam2 je. Waktu keje sy bermula dari 10 pagi - 7 ptg. Sy buat bisnes sendiri, tapi sy tetap setting displin diri. :)
Abang Long said…
Bodoh tak boleh diajar. Sombong tak boleh ditegur.

Kak Long, ada ketikanya kita kena bercakap juga, kalau tidak kita yang kena bala.

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah