Friday, October 23, 2009

Sukar

Kadang-kadang susah sangat nak fokus. Kenapa yer? Sudah beberapa hari fikiran kadang2 melayang entah ke mana ketika memandu. Mungkin kerana terlalu banyak perkara yang bermain di fikiran. Sokongan dan pengertian dari semua amat diperlukan. Kadangkala sukar untuk meluahkan apa yang terbuku dihati, dan sukar juga memohon bantuan. Ego? malu? keliru? entahlah...

4 comments:

Ainil said...

kak zu, kite serupa la. ntah nape lately ms memandu langsung x fokus. bhya. sbb tu, bile rase mcm nk weng je, trus duduk lane kiri dan bw 80km/j. pastu tu, lyn la perasaan yg ntah pa pe ntah..*sigh*

zue said...

sy pun mcm kak long juga sukar nak di luahkan cuma berkata2 di dlm hati je.
akhirnya memendam perasaan.

Kak Zue said...

Ainil-->Memang bahayapun. Kadang tak perasan bila masa aku lalu area tu..tau2 jer dah sampai kat area lain..maknanya masa lalu kawasan tu, fikiran dok fikir hal lain *sigh*

Kak Zue said...

Zue-->A'ahlaa zu...kak long pun sama suka memendam perasaan sebab tak nak nanti diperlekehkan ataupun takut nanti keputusan dan jawapan yang diterima tidak seperti yang diharapkan.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin