Monday, March 05, 2007

For You...My Love


I give my heart,
my affection,
my devotion,
and adoration
to you.

People say that nothing
lasts forever,
but they're wrong.
Some things are meant
to be,
and I know that
this love
I feel for you will
burn in my soul
for the rest of my life.
I was born to be
with you.

You are my dear love,
and my real love;
you are my one and only,
and I give all of my love
to you.



Thank you to noushy for sharing this lovely poem with me...sayang dia.

Meminjam kata2 Kujie...hati seperti menggebu-gebu mcm rama2 berterbangan antara kuntuman bunga..begitu juga hati kak long sekarang ini...

5 comments:

noushy syah said...

hehehhe...ni meshti bunga2 cinta sedang mekar ni yea kak long..ngehhh!!Nanti citer arr tikit..nak jugak tau..lallalalala

Zura@Kak Long said...

ehhhehhe ...moga2 bunga2 akan mekar berkembangan. Masanya akan tiba nanti, InsyaAllah akan diceritakan

©Nur Raina said...

Kak Long... betul ke apa yang ku baca ini? Oh, alangkah gumbiranya hatiku..(dah mula bangsawan dia start dah)...syukur alhamdulillah, Kak Long dan tahniah... jangan lupa tau ajak bila makan nasik minyak... huhu..

kujie said...

salam kaklong..yeeehhhaaa.....bahagianya rasa..kita yg baca pun gembira apalagi tuan kelopak bunga..hehehehe:p

nyanyi lagu ni utk kaklong...

if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t risk my love
even just one night
our love will stay in my heart....
my heart...

Zura@Kak Long said...

Raina..Kujie..sayang korang. Terima kasih pada Raina dan Kujie yang telah memberikan kata-kata semangat buat Kak Long. Doa kalian semua amat Kak Long hargai. Eheheh Raina ...kalau buat nasi tomato tak yah bagitahu laa yer ?? ehehehe ....

Kujie...adehh nyanyi utk kak long pulak dia ...best betul..thank youu..muahhh

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin