Tuesday, March 27, 2007

Kena Tag Lagi..

Few days back...orr last week ke hah?? I've been tagged by Sayda to list the 10 food i've eaten today.


Oleh kerana hari ini Kak Long cuma makan nasi campur..so tak la sampai 10 jenis makanan yang kak Long makan. Kena campur kelmarin dgn semalam punya menu la ek ...nanti kalau tak buat tag ni ..sayda merajuk pulak (wink kat sayda) ..ihiks. Weh..jenuh nak mengingatkan apa ler yang kak Long makan sejak 3 hari yang lepas?? Well...ni ler dia menunya.


Hari ini : Sarapan & Tghari


1. Nasi putih

2. Paru goreng bercili

3. Sayur bendi goreng

4. Air sirap limau

5. Sarapan nestum dan milo

Menu semalam : Berbuka puasa

6. Kari Ikan Tongkol

7. Sayur bendi +tomato yang memang ada dlm kari (uikss hari ni aku pilih bendi gak? ) eheheh ..tak ingat..asal nampak sedap

8. Air tebu (yummmyyy...dah la kehausan ..manis giler lak air tebu tu..sedapppp) errkkk rasa nak cari lagi air tebu ..ihiks

Menu Kelmarin : Rumah kenduri

9. Rendang Tok daging lembu (favorite gak ni..ihiks)

10. Acar buah ( sedapppp)

11. Kuih apam gula hangus (makan sepotong ...beli dari gerai tepi jln masa balik dari kenduri...ehehe)


12. Kuih pau inti kelapa gula merah
Hua huaa ....ituler 10 jenis makan ..eh 12 jenis makanan yg kak long makan sejak 3 hari lepas ..semua kena makan sikit2 sebab kena diet ,byk sgt penyakit ..huhuhu. Nasib laa labu..
Tak mo la nak tag orang lain ..ehehe mesti depa maleh nak buat ...so tag ni sampai kat sini sajer

6 comments:

Equilibrium said...

saye sker biru.sgt obsess...so, saye akan bertenggek kat blog akak eberidey..bleh???mak..nape umur akak 251 thn???Tua tuuuuuuu...takut arrrr...mula la tingat kat nenek kebayan..huhuhu..

Salam perkenalan yek!

Zura@Kak Long said...

nak bertenggek kat sini?? alahai...tido pun tk apa. Sila la buat cam umah sendiri ..ehehhe. Mana pulak yg nampak umur akak 251 thun ni?? ...ehehehe umur akak late 30's la equil..

sayda said...

kaklong hehe..tnx coz layan tag sayda tu..huhu..muah muah pp die :)

equil nk nyibuk ngn kaklong kte gak..ish, tergugat nih

:p

Zura@Kak Long said...

ahahahah sayda..relaxx...equil ni..mana laa alamat blog dia ek..dia nyer private ek...ihikss..adehhh dun worry tak tergugat...sayda tetap di hati...ahaks

Mersik said...

Uii kak long, nampak cam sedap jek menu2nya.. Hmm nanti akan dtg mkn2 jgn lupa ajak aa.. hik hik alahaiii..

Zura@Kak Long said...

alahai pokcik ...insyaAllah kalau ada makan2 tu akan di bgtau ek..doakan jer la moga2 kesampaian hajatnya ..ehehehe

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin