Thursday, March 01, 2007

Sibuk macam Semut Pulak...


Nie Noushy yang sebut ni ...sibuk cam semut hitam!! Kak Long sibuk cam bee sebelum ni pasal jadi kuli arr...cam kuli Queen Bee !! ihiks ..apa2pun layanzzz jer la kerja oh Kerja !! lebih baik ada kerja daripada tak ada kerja ...betul tak?? Semut hitam jer ke yang rajin..semut merah?? rajin gak kut ...rajin menggigit ...ahaks !!


Hari ini sibuk uruskan training dan juga briefing untuk pelajar baru dari Nigeria ..hua huaa ..3rd batch dari Nigeria ni apa pulak la masalah depa ni nanti ...sabo jer la .


*Kuatkan semangat seperti semut ini*

2 comments:

Noushy Syah said...

Ngehhhhhhhhh..:p, rajin teje cam cemut2 itam atau meah...cama2 tuat teje, tapi cemut meha tuat geget..jaga2 Kak LOng..teje teje jugak bila Kak Long xpasan dia ngappp kaki kak LOng hiks..anyway, ahaaa..wat's the news Kak Long, nti kalau Kak LOng macuk teje xbz, Ym nshy yea....excited seyh...

Zura@Kak Long said...

ehehehheh so noushyy dah tahu dah kan ;-)...harap2 la semua akan berjlan dgn baik

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin