Cerita Kerja...

Semalam kak long dapat berita yang Vice Chancellor dah setuju untuk memberi peruntukan bagi projek pengubahsuaian di jabatan kak long bertugas...eheheh sayda dgn equil ni pernah ke study kat library uni?? mesti tak pernah ek?? ehehe eloklah tu...kurang kerja librarian nak suruh korang diam...ahahah. Jangan marah ok..kak long gurau jer.

Okey..berbalik pada cerita projek pengubahsuaian ni,bos baru kak long yang teramatlah understanding,tak sabar2 dah nak mulakan projek..ehehhe great boss!! I like..ihiks. 3 tahun lepas sebelum kami berpindah ke kampus baru, proposal kak long telah di reject sebab management nak guna perabut yang lama juga..huhuhu sabo jer laa. Kita ni kuli, so ikut ajerlah apa depa nak buat. Kita ni jugak yang separuh mati penatnyer masa pindah.

Kak Long cadangkan bos mintak tolong Sch.of Architecture, Mgt & Surveying (SAMS) dan bos setuju. Ini cerita sebulan lepas dan semalam Nikki, salah seorang tutor dari SAMS telah siapkan 1st stage proposal dan tunjukkan presentation dia kepada kak long dan bos. Yehaaa..bos setuju dan mintak Nikki buat budget,supplier proposal utk pengubahsuaian library dan pertukaran perabut. Harap-harap management luluskan...

Dear VC,

Please approve the proposal as soon as possible. Your kind consideration is very much appreciated. Thank you.

Regards

zms

(korang ingat kak long anto msg cam ni kat VC?...ekekekke oh tidak..bos kak long ler yg jumpa VC)



p/s:Aduss...kalau dah lulus dan projek dah mula, banyaknya kerjaaa...wawawa padan mukaku...alallalalala. Setelah 15 tahun, barulah jumpa bos yang meriangkan dan tidak menyesakkan hidupku...Bos...sila cakap elok2 dengan VC okey..ihiks. Alhamdulillah...teruja betul..

Comments

sd. said…
sayda suke la study kt uni library..selalu pegi tau..
regular customer nih
br leh tgk pemandangan best: rmai org kacak..haha

xtau la budak yg miss exam tu cane..ntah2 x kenal library uni pun..
:p
apalaaaa dosa saya diperlakukan sebegini???bertubi2 tuduhan dek krn x dpt seat exam jek...:o(...sgt sensitip ari ni...

Utk makloman sume, saya dah x dibenarkan g library coz abis buku saya pinjam n sekrg library uni kosong dek krn kerajinan saya...Ada paham???eiiii...benci arr kat bdk niuzilen tu dok tuduh2 org...benci arr!!!kak long...marah dia sket kak...dia dah menggulingkan saya nie...x sker! saya set to mode majuk balik! uhhh!
mad redo1 said…
mung dua ek.. eh salah... mung dua orang ning dokleh ke kalu dok baloh, doh, gi study blake...

library? besh studeting kat sana... tenang tetapi selalu pergi kerna diheret oleh awek ketika itu...
sd. said…
sian die majuk sorang2..

lalalalalalala~
Juezura said…
sayda : pemandangan yg kacak ek?? ekekek budak ni ...baguslahh tu!!!


equil: Janganlah merajuk. Heheheh..kalau library uni tk bagi pinjam buku..meh dtg sini. Kak long bagi pakai account kak long..leh pnjam xtra ( ekekekke salah guna kuasa ni).

Mad : Depa dua orang ni gaduh2 sayangg ..kan sayda?? kan equil???
Juezura said…
Mad: kalau awek tk heret gi library...tak pegi laa ek,,eheheh ramai kat sini yg dlm kategori cam Mad ni ...ahakss

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah