Tuesday, August 28, 2007

Tag Kenal Mengenali Kut...

Aduhai....dah 2 orang mengetag kak long..ehehe lepas ni tak ada apa yg rahsia la tentang kak long. Apa-apa pun kak long layan jugakla mana yg boleh.



5 benda dalam tas tangan kak long
1. Pen
2. hp
3. dompet
4. kunci rumah / ofis
5. tisu
Sebenarnya ada lebih dari sepuluh barang dalam tas tangan ..sarat beg.


5 benda dalam beg duit saya

1. Lesen memandu
2. Kad pengenalan
3. Duit kertas dan segala resit pembelian...eheheheh
4. Kad Bonuslink/kad realrewards
5. ING Insurance Medical Card/Kad klinik/blood type card



5 benda yang disukai dalam bilik saya

1. Katil ...eheheheh
2. Almari baju yang mesti penuh dengan baju ler takkan makanan..ahaks
3. Almari buku ( ada koleksi novel dan majalah,buku2 dan macam2 lagi )
4. TV..err jarang layan tv ni ...ehehehe sbb tk ada astro... layan tv kat ruang tamu
5. Bilik air /bilik mandi dlm bilik yang penuh toiletries...eheheheh



5 perkara yang saya nak lakukan

1. Kalau diizinkan Allah nak ke Mekah dengan mak
2. Nak tukar kereta jenis MPV...eheheheh cam ada ramai anak jer
3. Nak renovate rumah kalau ada rezeki
4. Nak pergi cuti2 setiap tahun kalau ada rezeki
5. Nak ada errrr...( apa korang fikir?? cuba jawab) ehehhe


5 perkara yang sedang dilakukan

1. kerja (kejap layan skrin keja ..kejap layan sini...eheheh)
2. layan tenet (sama mcm ryn dengan nizie hehe)
3. Dengar radio (bukan dari internet)
4. Sambil jawab teguran kawan di YM
5. Sambil perati ke luar bilik arah kaunter ..huhuhu kerja tetap.


Seperti biasa, tidak akan memforward tag ni sebab tahu ada yg malas nak layan...ehehehe.

p/s : takziah buat Shai kerana kehilangan ibu tercinta pagi ini. Kak long menerima sms beliau ketika menaip entri ini. Sabar yer Shai. Doakan kesejahteraan roh ibu ..semoga rohnya akan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

8 comments:

iEn said...

Waa.. beshnye kalau dpt pi Mekah.. ntah bile laa aku nak pi.. jeles tol Mak ayah dah pi dua kali.. aku gok kene jage umoh uwaa!

AiRynnz said...

ryn pun nak gi mekah...tunaikan haji..nak bawak mak n ayah...insya Allah bila ader rzki nnti.:)

Zura@Kak Long said...

Ien--> lepas ni kalau mak dan ayah nak pi lagi ke Mekah tu, ikut jer ...


Rynnz-->InsyaAllah kalau ada rezeki dan diizinkan Allah swt.Amin

Abang Long said...

Sebenarnya tag adalah salah satu unsur yang memeriahkan dunia blog.

nizie said...

heheeh xper nnti kta org reramai g mekah! ;) i/Allah..

Mónica. said...

Hi, I'm from Uruguay!!!
I nice to meet you.
Kissess to you.

Mersik said...

Kak Long..

Waaa.. tak teringin ke nak ngeteh2 ngan kite? mencii aaa cam nih.. ( juih bibir )

kekekekek

Zura@Kak Long said...

Mersik--> huhuhu mengeteh ke?? kalau dekat lain citer..ni jauh ..ahaks

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin