Bahagia..apa kata anda?

Kak Long tidak mahu kehilangan kata-kata indah yang diberikan oleh teman-teman tentang bahagia. Hari ini kak long letakkan kata-kata itu di sini...

Airynnz kata...
..jika bahagia itu sebuah kepingan puzzle yg dicantumkan menjadi bentuk hati...ryn ingin setiap bentuk itu diberikan pada kak long agar kak long bahagia selalu.

Kak Long kata..
Indah sungguh kata-kata ini. Syahdu hati kak long sesungguhnya. Kalau lelaki yang memberi kata-kata ini mesti kita terasa diawang-awangan ..ehehehe

MamaRanggie kata...
bahagia tu sukar di ungkapkan...
tp dimana2 ade kebahagiaan jika pandai menilai erti bahagia...

Kak Long kata...
Sesungguhnya benarlah kata-kata eira itu. Hanya diri kita yang berhak menilai erti bahagia diri sendiri.

Noushy kata...
Happiness is a choice we make.It is a choice that comes from feelings or emotions, choose to be happy by doing things that will change your behaviour into something that will make you feel better about your existence.The positive thoughts, behaviours and actions we do, come back to us in many ways....thus will make you feel 'bahagia'...it's a bonus if you are having a compatible partner or spouse but that's not the end of the world if you don't.You have all the love and support from family and friends around you and the greatest HE is always there for you, during good or bad times...All the best and with all my love to you kak Long.Take care.
All the best and with all my love to you kak Long.Take care.

Kak Long kata...
Bahagia or "happiness" adalah pilihan kita sendiri. Terpulanglah kepada kita apa yang perlu kita lakukan agar kita merasa diperlukan dan kewujudan diri kita itu memberi kesan kepada orang2 sekeliling dan orang yang kita sayangi


Ila kata...
Cinta pada manusia, manusia akan mati dan mengecewakan kita . Cinta pada Allah, ianya akan kekal abadi krn kasih sayang-Nya kepada kita tak pernah berbelah bagi w/pun kdgkala kita kufur akan nikmat-Nya.

Kak Long kata...
Betapa kerdilnya diri mengenang segala kesilapan yang dilakukan. Kadangkala Allah telah membalasnya di dunia ini dan hanya kita yang kadangkala tidak menyedarinya.
Abang Long kata...
Ya, terasa bahagia, bila ada teman blogger yang mendo'akan kesejahteraan kita. TERIMA KASIH kak long

Kak Long kata...
Begitu juga kak long. Terasa diri ini diperlukan dan disayangi apabila ada blogger yang mengingati diri yang serba tidak sempurna ini tetapi percaya Allah sayangkan kita semua, masing2 mempunyai kelebihan dan kekurangan.

Comments

jem@ri men@ri.. said…
huhu..sebak plak baca n3 psl bahagia tu..

tak bersemuka skalipun kita akn tetap merasa bahagia andai ada insan diluar sna yg menghargai kehadiran kita di dunia blogging..btol dak kak long?

persahabatan itu tiada syarat..di hujung bumi mana pun kita brda, bahagia akn hadir jugak..bersama sebuah ikatan persahabatan yg ikhlas..
me said…
moga2 satu hari nanti akan ader kebahagiaan dlm hidup sy..walaupun kebahagiaan skang ni tak sempurna, tapi bersyukur tu perlu.. ader yang lebih menderita dari kita kan... doakan kebahagiaan sy dan anak2 yer... semoga kami akan menemukan kebahagiaan
Juezura said…
eya-->semoga kita semua akan mendapat kebahagiaan yang kita inginkan ...memang betul bahawa ada orang yang lebih menderita, jadi kita perlu bersyukur dgn apa yg kita dapat.
Juezura said…
Jemari menari-->hanya dengan melihat nama sahaja mampu membuat hati ceria ..bukan begitu?
Iyandz said…
Iyandz kata...

"Kebahagian itu terletak pd diri sendiri. Kabahagiaan yg hakiki adalah kebahagian dunia dan akhirat".

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah