Friday, January 25, 2008

Puteri Yang Satu...

Comei princess Dini pakai tudung ...

Terasa seperti baru sangat Nurdini di lahirkan tapi tau-tau jer dia dah mula bersekolah tadika 5 tahun. Kakak dah besar dah !! Semalam dia cakap " Kat rumah kita boringlah tak ada kawan nak main. Kita suka pergi sekolah". Ahahahaha..kakak cakap macam tu sebab kakak belum ada homeworkkan? ihikss ..nanti kalau dah ada homeworkpun, harap2 kakak masih suka pergi ke sekolah okey!! Rajin juga macam abang Nasyirat dengan Abang Nabil. 1 jam lagi van nak jemput dan sibuk pakai baju sekolah..ehehehe jenuh Opah nak layan.

9 comments:

cikgu panji said...

cute nyer...moga menjadi anak yg solehah.

natrah said...

anak sedara kak long ke ni?ayu nye

Farah B said...

your princess is very cute! comellll bangat! tu tengah tunggu van nak gi sekolah la ye? a'a la k.long, sekarang happy nanti bila homework dah banyak, malas la pulak kan! tapi harapnyer takla!

sayda said...

comey sungguh.
;)

Zura@Kak Long said...

cikgu panji & Natrah-->Anak sedara kak long yang ke 3 ni mmg comei...ehehe pandai melawa tu! Kalah mak long dia ni .ahaks

Zura@Kak Long said...

Farah --> Itu bukan anak dara kak long tu...ahaks ..kita tumpang kasih dgn anak sedara kita yang kita anggap cam anak kita jugaklah yer.eheheh. Itulah harapnya dia tak memberontak malas pergi sekolah sebab homework tu semua.

Zura@Kak Long said...

Sayda-->huhuhu tidak dinafikan memang comey si Dini ..tapi sayda pun comey gak..ehehhee.

Farah B said...

oh, sorry K.Long. anak sedara rupanya.memang comei, pandai meragam.

Zura@Kak Long said...

Farah-->its okey..tak perlu nak mintak maafpun eheheh. Dini pandai semuanya...manjapun pandai.ahaks.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin