Nu'aim Yang Kelakar

Malam tadi, first time Nu'aim bermalam di rumah Kak Long tanpa Mama dia. Adik ipar kak long ada seminar di Port Dickson hari ini dan petang semalam dia dah pergi . Dari lepas pantang lagi Nu'aim memang mak kak long yang jaga tapi bila malam mama dia ambik. Pagi tadi tengok dia masih tidur lena .Okey jer dia tidur dengan Opah...good boy!! Abang2 dan kakak dia Nurdini memang dah biasa tidur di rumah kak long. Abang Nasyirat dengan Abang Nabil lagilah..weekend jer baru balik ke rumah Abah dengan Mama dia..eehehehe. Semua tidur dengan Opah. Muhammad Nu'aim setahun yang lepas ketika bercuti di A Famosa Melaka.Siap ada selimut pulak kat riba dia ..eheheh kecik lagi dah pandai pandang kamera


Nu'aim yang pandai bergaya di atas kerusi favorite. Muka serius jer tapi dia memang kelakar..Opah nak marahpun tak jadi marah..Siap dah pandai main buli kakak Dini..habis kakak dia kena ketuk dengan gusti bila kakak tengah tengok tv..ahaks.

Comments

natrah said…
Kak Long...anak sedara dah ramai...anak tak sedara bila lg?hehheehe :) sy dah 3 ni kak long satu pon belum...mana aci :)

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah