Terima Kasih jua..

Maaf dipohon kepada Noushy dan Farah B kerana lambat nak mengucapkan terima kasih kerana memberi kak long "best friends award" ini. Thanks so much my lovely adik-adik yang seorang jauh di UK...seorang lagi kat Penang tu . Walaupun Penang tak berapa jauh sangatlah tapi tak tahulah boleh berjumpa ke tidak dengan korang berdua ni.
Kak Long memberikan awards ni kepada semua kawan-kawan yang singgah ke blog ini tidak kira sama ada anda ada meninggalkan jejak mahupun hanya sebagai "silent reader".
Terima kasih jua buat semua di luar sana ..jauh dan dekat.

zwani.com myspace graphic comments

Comments

Qaseh Bidadari said…
kak long memang layak dpt awards tu...

seorang pendengar yang baik!
Anonymous said…
Salaam alaikum w.b.t... apa kabar dan semoga Kak Long sentiasa sihat dan bahagia. Tahniah atas hadiah tu dari kengkawan, tu menunjukkan kita dihargai dan ada kualiti la tuu heheehe

Cute2 gambar tuu. Pandai jugak tuan yang buat tu yerr. Pape pn jaga diri bebaik sentiasa Kak Long, semoga dirimu dirahmati dan diberkati Allah selalu. C ya nice fren, salaam :)
Rumah Kuning said…
Tahniah.Memang k.long layak menerimanya.
Juezura said…
Eira, Forumer & Cikgu Panji-Terima kasih. Kak Long hanyalah seorang sahabat yang tidak punya apa2 keistimewaan. Anda semua juga adalah sahabat yang baik.
Noushy Syah said…
Hi Kak Long..you're welcome.

You deserved it..
Humans are unique, and you're no exceptions!

Have a gr8 day and keep smiling.

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah