Monday, July 16, 2007

Apa2 jer

Hari ni tak byk kerja yg dpt d selesaikn.Badan rasa tak selesa,fikiran
tk tenang.Kak long terasa buntu! Sbb tu kak long byk membantu kerja2 d
kaunter melayan kerenah students. Hmm esok birthday mak tercinta dan
esok juga mak ada appointment dgn doktor utk pemeriksaan darah
tinggi.Sambil nak ambil result ujian darah.Harap mak tak ada apa2
penyakit lain..Esok klong cuti hantar mak ke klinik n saat ini masih
berfikir apa nak bagi atau nk buat utk harijadi mak! Mata dh layu tp
otak dok berfikir sungguh tidak memadai apa yg kak long telah lakukn
utk membls jasa mak...Isk nangis dah ni..Sambung esok yer!

--
~Zura~

1 comment:

sayda said...

salam kaklong.sayda ok.xde pe nk blogging. tu yg senyap tu.hehe.pray that ur high blood pressure x hugh anymore.hehe.wish the mother selamat hari lahir.moga sehat sentiasa.
i miss u.

muax!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin