Sunday, November 25, 2007

Bila dan di mana ..

Cuti sekolah hujung tahun dah tiba dan kak long terasa nak bercuti beramai-ramai tapi nak ke mana nak dituju?

Terasa nak drive sendiri ke pantai timur...ada pulak terasa nak ke tanah tinggi...hmmm mana satu laa nak pergi ni ? Mak pulak ada terkenang nak pergi ke Penang kalau hantar syafiqa balik hostel..hmmm tapi itu tahun depan ler tapi boleh jugak sambung cuti dari 31 dec -3 Jan 2008...hmmm.

Heheheh sebenarnya cuti ada sikit jer laa lagi dlm seminggu tapi bila pulak nak mula cuti ....satu masalah juga tu ..maklumlah kena jugak bergilir-gilir dengan anak-anak buah di tempat kerja ni.

Lagi pulak, kena tunggu si Iqa dengan mak dia datang ke rumah kak long ..baru best cuti ramai2 ni.

Dengar Nasyirat kata, abah dengan mama dia nak bawak dia dgn adik2 ke Cameron Highland..hmmm tapi abah dia tak cakap pun lagik..eheheh kalau di ajak mahu jer kak long ikut sama ..ahaks. Kalau tak di ajak...kak long kena plan cuti2 sendirian berhad laa. Hmm kemana agaknyer dan bila laa nak cuti ni ? hmmm sambung cuti selepas cuti krismas pun ok gak ni ...hmmm fikir-fikir!!

8 comments:

ticnube said...

kak long same lah kite.. tic tgh tungu mak ayah balik jerkk nih..pastuh nak ajak g bukit fraser...heheh..klau ke timur.balik kmpg la kami. hehe. :) jom cuti2 masia...

mama ranggie said...

moh poei PD kaklong...

arsaili said...

bestnya nak g cuti ek..uwaaa tgh fening with all my work

apiz said...

hYe..
I’ve tagged u in my latest post, check and give me your best shot there, thanks and have a look at http://apiz.net/blog/?p=72

TengS :)

Zura@Kak Long said...

tic-->huhuhu tic...fraser utk bawak diri bersunyi-sunyian okey gak kan? ihiks kalau dgn famili lagi meriah tu ..

Zura@Kak Long said...

mama ranggie-->InsyaAllah akan sampai ke PD gak ..tp tak pasti bila boleh pergi ni...

Zura@Kak Long said...

arsaili-->belum cuti lagi laa ..silap2 plan tk cuti pulak :-)

Zura@Kak Long said...

apiz-->sorry bro..kak long dah 2 kali buat entri perkara pelik ni ..eehhe kak long terpaksa abaikan kali ini.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin