Friday, November 23, 2007

Layanzzz

Terkenang lagi masa dulu menonton filem hindi Yaadon Ki Barat di panggung rex di Teluk Anson (sekarang Teluk Intan) dengan Arwah Abah dan Mak. Filem ini dihasilkan dalam tahun 1973. Kisah 3 beradik yang terpisah semasa kecil dan lagu ini telah menyatukan mereka kerana setelah masing-masing dewasa mereka saling tidak mengenali. Ada yang menjadi penjenayah dan ada yang menjadi penyanyi. Adik beradik..walau bergaduh macam mana pun akan tetap kembali bersama bak kata pepatah air dicincang tak akan putus.

6 comments:

mama ranggie said...

hindustan lah plaks...sesekali layanz besh gak...he..he...mama teringat cite bobby...

arsaili said...

salam kak long..ingat aaa this song..ekeke...

Zura@Kak Long said...

mama ranggie-->eheheh layanzz la sesekali ek...yes Bobby pun favorite gak :-)

Zura@Kak Long said...

arsaili-->salam bro! Ooo ingat jugak ek? ingatkan tak tahu pasal lagu ni ..ihiks...jom layanzz...

Noushy Syah said...

Hikss....Bollywood movies Kaks Long suka jugak yea?

Zura@Kak Long said...

Noushy-->sesekali layanz gak la noushy...eheheh dulu2 masa kak long kecik,Bollywood movies kat malaysia mmg terkenal..eheheh even Uncle J pun pi tengok kat cinema ..kan Uncle J? ahaks

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin