Thursday, April 23, 2009

Lepak laa

Foto kandid guna kamera h/phone..tak terang ..ehehhe
Huhuhu nu'aim yg suka ambik angin dlm peti sejuk



8 comments:

Ms Nadia said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Insaflah said...

Memang nyaman berada didepan peti sejuk yang terbuka :)

Kak Zue said...

en_me-->itula pasal budak kecik ni suka sgt bukak peti sejuk tu..maka bil letrik umah teman bertambah2 la setiap bulan..ekekeke

~Cinta Cukulet~ said...

haha best dok depan peti kan

noamee said...

kat sini cuaca pun panas k long..klu boleh sy pun nak lepak dlm peti sejuk...hihihihi

Kak Zue said...

CC & Noamie-->memang best ambik angin sejuk yang kuar dari dalam peti sejuk tu...lagi2 musim panas ni

Suzi said...

nak kena beli aircond le tu hihihi...

nanti ambil gift kat blog http://perutkenyang.blogspot.com/2009/04/jom-sharing-lagi.html

Kak Zue said...

Suzi-->air cond memang dah ada tapi budak kecik ni memang suka sangat bukak peti sejuk sesajer :-)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin