Makan Nasi Minyak





Jemput datang ke rumah yer..hari ahad 12 April 2009. Itu jemputan majlis perkahwinan dari jiran sepupu yang pernah tinggal di Banting. Entah macam mana boleh setuju pulak nak pergi. Mungkin sebab mak dan Iqa nak jumpa kenalan lama di sana. Sudah lebih 7 tahun tidak menjejakkan kaki ke Banting. Sebelum sampai tengok banyak betul perubahan dan pembangunan di sepanjang perjalanan dari Klang ke Banting.

Berbalik pasal kenduri. Iskk sebenarnya kalau boleh nak elak pergi kenduri orang yang kenal diri ini sebab tak mahu soalan maut itu disuarakan. Tuan rumah tak bertanya tapi jiran dia pulak yang akhirnya menyuarakan soalan itu...adehhhh dengan senyum dan tenang jer menjawab "saya sorang lagi" ...huhuhu tak tahu laa air muka berubah ke tidak tapi pedih itu bagai tidak terasa ...alah bisa tegal biasa!!

Comments

tic said…
kak long saye pon sorang agih.. so jgn wisau k.. :)
Normie said…
buat pekakkan telinga je k long...biasalah org2 ni..hal org lain cepat je nak ambil tahu..hal sendiri tak mau tahu pun..
Juezura said…
tic--> hugss utk tic...eheheh kak long cuba utk tak risau :-) dan rasanya berjaya utk hilangkan rasa risau..ehehe
Juezura said…
Noamie-->Huhuhu jgn Mie suruh akak jadi pekak sudah..ahaks. Orait arr Mie..akak okey jer ..cuma dah lama persoalan ni tak timbul..tetiba ada lagik pulak.
Ummi Damia said…
amboi..merah menyalanye busana pengantin itew..! hehe..

kak zu..cool aje..

Popular posts from this blog

What is A Febrile Fit or Febrile Convulsion

Kes Pewangi Tumpah