Thursday, April 30, 2009

Setia menunggu...

...giliran. Seawal 7:30 pagi dah ramai pesakit yg sudah mengambil
nombor giliran dan bersabar menanti di klinik kesihatan ini. Tak
pastilah berapa lama nak sampai giliran. Ops! Nombor dah
dipanggil..mak dlm bilik doktor dah. Selepas ni tunggu ubat pulak.
Hmm...apasal lama pulak mak kat dlm bilik.eh dah keluar tapi kena
tunggu pulak laporan tahap kolestrol yg sepatutnya dah ada dlm rekod
kesihatan. Laporan bg kencing manis dah ada & syukur cuma 4.3.
Haila...menanti kat bgn makmal le pulak. Selalu laporan hasil
pemeriksaan darah lengkap di simpan dlm rekod. Sabar je la. Ok mak
dah dpt laporan dan kena jumpa doktor semula. Harapnya tahap kolestrol
mak ok. Kita pulak yg berdebar tunggu mak keluar dari bilik..yehaa mak
dh kuar dan alhamdulillah 'clear'. Ehehehe mesti korang bosan dgn
entri ni dok cerita hal kat klinik. Ok stop siniler. Tgh tunggu ubat.
Jaga diri semua.

2 comments:

Abang Long said...

Inilah masanya kita berbakti pada ibu.

~Cinta Cukulet~ said...

huhu menunggu kat klinik kesihatan mmg hazab la jawabnyer..paling kurang pun setengah jam kena nunggu huhu

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin