Friday, April 17, 2009

Siapa Saya

Jawapan untuk tag yang diberikan oleh Noamie


1) Nama timangan+family:
Keluarga sebelah mak panggil Ju. Keluarga sebelah arwah Abah panggil Zu. Mak panggil Zura@ along. Rakan-rakan panggil Zu. Blogger pulak panggil kak long /Zura. Rakan2 di tempat keje panggil kita ni kak Zu/Zu ( tengok peringkat umur).

2) Anda seorang yang..
kadang2 cepat sangat panik dan kadang2 terlalu berani dan kadang2 juga terlalu penakut. Kadang2 pemalu sangat. Malas memandu kecuali kalau dah terpaksa..ihiks.

3) Insan istimewa dan kenapa dia teramat istimewa:
Mak saya tidak ada galang gantinya. Dialah mak dan sahabat yang mengerti dan sentiasa berada disisi ketika kak long memerlukan pertolongan.Pengorbanan mak tidak mungkin dapat dibalas sepenuhnya.

4) Lagu kesukaan sekarang:
Semua lagu saya suka asal sedap didengar.

5) Warna kegemaran
Rasa macam biru dan coklat tapi kalau tengok warna baju dalam almari macam-macam kaler ada. Asal cantik dimata, kak long pakai ajer. Tak memilih sgt, asal sesuai dipakai.

6) Benda wajib dalam handbag
Dompet,handphone,dan kunci.Yang tak wajib lagi banyak senarainya..ahaks

7) Kali terakhir nangis...?
Hmmm...tak ingat tarikh tapi rasanya dah lama tak menangis yang beriya-iya. Setakat bergenang air mata bila menonton atau membaca kisah2 sedih, adalah juga.

8)Nak tag siapa ?
1. CintaCukelet
2. Tic
3. Ainil


Tak wajib buat tapi compulsory tau! Kalau dah jawab sebelum ini, sila abaikan yer.

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

hihi..nak tak bagitau kena tag...nanti saya jawab yek huhu

kak long zura said...

cintacukelet-->sorry tk sempat bagitau sebab semalam dah nak balik baru siap tag ni..ehehe

ticnube said...

heheh aku di tag erk.. jap g tic jwb.. :)

noamee said...

thanks kak long krn sudi jawab utk sy...nanti bolehlah sy tag lagi k...hihihi

Ainil said...

kak zu...ainil ke? OMG! hehe..insyaallah..

zeqzeq said...

tak nak laaa TAG tag ni MALU hee..malu buka rahsia diri..(hidung tader)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin