Friday, September 28, 2007

Thank You...





p/s: I'll be away from this blog for few days. Until then...take care guys and gals.

8 comments:

arsaili said...

uikss roses ke kak long..hantar la nasi kerabu ker...kuih raya ker..ekekeeke

Zura@Kak Long said...

ahaahhaa alahai ...indak ada kuih raya lagi ni ..eheheh ingat nak rasa kuih dari aussie...ehehhe

mama ranggie said...

nice cards...dozen roses..

Noushy Syah said...

Kak Long you're such a gr8 sis...you never failed to make us happy too..until then, have a blessed Raamdhan and see you soon yea..

Take care..muahhsss, xde bau pulak these roses..hiksss

sayda said...

will be missing u.
take care k.

ha, jgn ponteng puasa lak.
:D

Anonymous said...

Kak long tak ada kat rumah pun tak apa . Saya cuma nak tumpang lalu aje . Bak kata seorang teman pd suatu ketika dulu , tak dapat tgk orgnya tgk bumbung rumah pun jadi le . Eeekekeke . K long jgn terkezhut dan pengsan tau bila satu hari nanti sy tiba2 aje muncul depan pintu rumah kak long . Hahahaha jangan tak tau sy ni McGyver . Selamat berhujung minggu dan ceria2 selalu .

p/s* Wah , tukar lagu lagi ! Rajin betul le kak long ni .

~ Ila ~

aria ayumi said...

erk, akk nak gi mane? melancong ke? huhu ngape xajak diya...

anyway, come back soon ok? ;)

Zura@Kak Long said...

Mama ranggi---thank you :-)

Noushy--> Thank you so much :-). Muahhh pp dia.

sayda--> hugs sikit ..eheheh.

Ila-->wahhhh tahu ek kat mana rumah kak long? kalau dah sampai tu...kak long cuba utk tidak pengsan...ahaks.

Diya-->huhuhu kak long melancung ke kg jer laa diya ..cadangnya nak melawat saudara yg sakit di hospital tapi terlewat...kak long pergi ziarah jenazah pulak.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin