Tuesday, July 01, 2008

5:03


...5:03.

Apakah ada yang tersirat disebalik nombor ini? Semalam,apabila diri ini memandang jam di telefon di tepi bantal, waktu menunjukkan 5:03. Hari ini, apabila tersedar dari lena, jam menunjukkan 5:03. Huihss....5:03 lagi? Macam dah diset di minda la pulak untuk tersedar pada waktu ini. Ehehehe hari ini setelah melihat angka 5:03, minda nakal ini dengan automatiknya berkata " ada 1 jam lagi sebelum bersiap untuk ke tempat kerja. Berbeza dengan semalam, tidurku tidak lagi lena selepas itu. 5.30 dah bangun dan berkemas-kemas. Hati berdebar-debar jer fikirkan nak buat passport baru di Imigresen Kajang. Sebelum 7:00 pagi lagi dah sampai di Kajang dan kelakar jugak bila nak sign passport tu ...jari menggeletar...tandatanganpun macam dah tak betul ...hekelehh apa giler kak long ni ...ahaks.

p/s : Happy Belated Birthday for my sis in law, Haslinda Abdul Aziz, 30 Jun 2008.

7 comments:

CikguZue said...

salam.

nama kita sama lah. hehehe...

banyak info kat sini. nice blog.

lla said...

Ada rancangan nak gi luar negara ke buat passport baru ? Nak iiikuuuttt..........

Abang Long said...

Salam hormat wahai Kak Zue ...hmmmmm

Buat passport ? Kak Zue nak pergi mana .... oh, jangan tinggalkan abang long .... alahaiiiiiii

Kak Zue said...

cikgu zue-->nama panggilan mungkin sama tapi pasti tak serupa..hehehe

Kak Zue said...

Ila dan abang long-->InsyaAllah kalau tak ada aral, nak jalan2 ke seberang...

Fakir Andalusia said...

hehehe... cam csi ney york la plak. tp mac nye time 3:33. hehehe... how are you?

Kak Zue said...

arizs-->ahahahah betul la ek .macam CSI new york ler pulak...ihiks ...faveret akak siri tu

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin