Monday, July 28, 2008

Teratak Sayang

Teratak tidak seindah mana tetapi di sinilah diri ini dan mak tinggal. Alhamdulillah, syukur sesangat. Buat Noushy, kak long masih ingat kak long sepatutnya letak gambar2 rumah sebelum dan selepas renovation dari akhir tahun lepaskan? ehehhe maaf...banyak sangat perkara yang berlaku sejak lebih kurang 9 bulan yang lepas. Nantilah dalam masa terdekat ini sebelum akhir tahun, kak long harap kak long akan dapat letakkan gambar2 tersebut yer...:-).

12 comments:

Abang Long said...

BERSYUKUR kerana kita mempunyai 'kediaman' yang selesa.

marjerin said...

alhamdulillah..

masni qisrine said...

cantik dn nyaman rumah nya

Kak Zue said...

ABANG LONG & MARJERIN-->Memang kita patut bersyukur dengan segala kurniaanNya, alhamdulillah.

Kak Zue said...

MASNI-->Terima kasih.Alhamdulillah, inilah tempat berlindung k.long sejak 8 tahun yg lepas.

Tie said...

Wah cantiklah rumah zue.. tinggal dengan mak,ya.. bestnya..

Kak Zue said...

TIE-->Taklah secantik mana tapi alhamdulillah. Yer, kak long tinggal dengan mak.

Akak said...

Salam Kak Zue..

Cantiknya rumah, nie luar jer nih kalau dalam mesti lagi cantik kan..

(Akak suka gate tu..)

Kak Zue said...

akak-->kat dalam pun biasa jer akak..tak cantik mana sgt. Singgahlah rumah :)

KAKTINY said...

teringin nak ada rumah atas nama sendiri.. (payslip bersih jer takder potongan apa2.. umur makin bertambah.. rugi rasanya.. isy isy isy..)

lla said...

Wahhhh pinky2 gitu . Dah lama x gi kesuma lakes . Nanti klu sy gi rmh adik blh kut singgah rmh kak long .Ahakssss.

Kak Zue said...

Ila..mana ada pink rumah akak tu..eheheh kaler coklat laa ...ehehehh..merah tu rumah sebelah

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin