Pernah tak, anda dalam situasi seperti ini?? . ✍ Bawa mak ayah pegi klinik, mak ayah bayar sendiri sebab kita pun tak mampu nak tolong bayar..sedangkan dari kecil mak ayah yang bayarkan bil kita..kadang terpaksa meminjam...ada yang sampai sekarang masih mengharapkan mak ayah yang bayar..ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ . ✍ Bawa mak ayah pegi pasar malam / supermarket..mak ayah bayar sendiri..sedangkan dari kecil lagi mak ayah yang turuti apa yang kita nak sampai abaikan keinginan sendiri..ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ . ✍ Mak ayah pegang sesuatu yg dia berkenan.... tapi kita buat tak tahu, sebab nanti short duit belanja kita..dulu, berguling2 kita memberontak nak juga sesuatu tu..ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ . ✍ Nak keluar makan takut nak pelawa mak ayah sekali sebab nanti kena bayar lebih..padahal dulu kita menangis2 nak kfc mak ayah terpaksa ikat perut waktu kerja sebab terguna duit belanja...ðŸ˜ðŸ˜ðŸ˜ . ✍ Nak balik kampung melawat mak ayah pun tak mampu sebab kos minyak, tol dan belanja di kampung..padahal dulu nak ke mana pun mak ayah sanggup p...
...ada 2 rasa jer !!! marah dan sakit hati. At times, the challenges of working in a customer service based department are so unbearable. I almost lost my temper this morning and I hate it. Tomorrow is the convocation day and only today she came to the university to clarify this missing book matter with us. It is unbelievable when she told me that she did not get even one reminder letter from us. As usual, the customer does not want to admit her fault and instead she was trying to blaming us. At last, I told her to leave and I will settle the matter with the record office personnel. I do not want to argue since all my suggestions and explanations to get her to pay for the book was ignored. Normally, I will explain and suggest few ways to the users in order for them to settle this matter but today, my mind was so numbed and i was so angry with her attitude. Rasa nak ketuk2 jer ...arghhhhh!!! Is customer always right? For the rest of t...
Mood raya sederhana aje sebab kerja banyak sekarang ini. Perbincangan untuk coding Documentation bagi sistem baru sedang berjalan dan dalam masa yang sama, kerja2 rutin, menyediakan maklumat dan data untuk fakulti tetap kena jalan...isk iskk...sabo jer ler. Nak buat kad ucapan dan jalan2 ke blog kengkawan tak sempat lagi. Apa-apapun harapnya esok sempat nak prepare kad raya kut...ehehe nak jugak tu buat kad raya!! Apapun kalau tak sempat buat yg baru...terimalah kad recycle ni yer..ehehe ampunn!! SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI. Semoga perjalanan kita dilindungi Allah swt. InsyaAllah.
Comments
nnati sy gantung reben dan hias ros tu kat blog sy k..TQ again..muuaaahhh
Haa....lama tak menjengah... Kak tie tercicir nama zue dlm bloglist... baru jumpa alamat ni..kih kih...